در فاصله یک هفته مانده تا انتخابات کمیته ملی المپیک هنوز فهرست نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده در اختیار اعضای مجمع قرار نگرفته در حالیکه دستورالعمل اجرایی روی این موضوع تاکید دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولان برگزاری دیدار سپاهان و تراکتور با تایید انتقال یک هوادار تراکتور به بیمارستان، برخورد نارنجک با او را تکذیب کردند.
کدام جریان است که به رغم مسائل و مشکلات رقم خورده در یکسال اخیر، مجال نقش آفرینی در این عرصه و التهاب آفرینی در کشور را یافته و در اختیار دارد و می‌تواند کاری کند که شاهد پلمب سریالی چندین کسب‌وکار و شکل گیری بحث و جدل‌های فراوانی باشیم که فضای کسب و کار و اشتغال را بی ثبات نشان می‌دهد؟ آیا این روایت مورد تایید نهاد‌های امنیتی هم هست؟
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس توضیحاتی درباره ایرادات هیئت عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام به تناسبی شدن انتخابات تهران داد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس توضیحاتی درباره ایرادات هیئت عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام به تناسبی شدن انتخابات تهران داد.
اداره ملی اقیانوسی و جوی دولت فدرال آمریکا (NOAA یا نوا) رسماً خبر ورود شرایط ال نینو را برای ماه‌های پیش رو در ۲۰۲۳ و همچنین ۲۰۲۴ میلادی تایید کرد. کمی پیش از اعلام این خبر، پژوهشگران اعلام کردند دمای آب سطح اقیانوس‌های جهان از هر زمانی در گذر دورانی که با ماهواره‌ها شرایط آب‌وهوایی اقیانوس‌ها را ثبت می‌کنیم، گرم‌تر شده‌اند.
رافائل واران، مدافع منچستریونایتد تایید کرد برای چالش با ارلینگ هالند در فینال جام حذفی آماده است.
انتخابات دو فدراسیون کاراته و جودو در حالی قرار است فردا دوشنبه برگزار شود که تاکنون اسامی تایید صلاحیت‌های نهایی اعلام نشده و مشخص نیست چرا وزارت ورزش اصرار به برگزاری این مجامع دارد.
استاد مرکز علوم تحقیقات زمین دانشگاه لایبنیتز هانوفر آلمان تاکید می‌کند: «در ایران هم زمان دولت آقای احمدی‌نژاد اعلام شده بود که دستگاهی ساخته شده که می‌تواند زمان دقیق زلزله را مشخص کند و بعد هم گفتند برای اینکه دزدیده نشود، از دستگاه رونمایی نکنیم. از این ادعا‌ها در جوامع مختلف بار‌ها بیان شده که از لحاظ علمی قابل تایید نیستند.»
امروز رسانه‌ها از مهاجرت و پناهندگی پرچمدار کاروان المپیکی ایران به کشور آلمان خبر دادند. خبری که هنوز از سمت خود ورزشکار رد یا تایید نشده. در این گزارش نگاهی به دلایل مهاجرت ورزشی داشته‌ایم
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تایید کرد که تیمش در پیروزی 3-1 مقابل اتلتیکو، دو نیمه کاملا متفاوت داشت که خودش هم دلیل آن را نمی‌داند.
چرا مهدی تاج که هنوز درباره تأیید صلاحیتش برای انتخابات فدراسیون فوتبال حرف و حدیث زیاد است، باید از فردی مثل احسان اصولی که به اندازه کافی جنجال داشته و حتی می‌تواند ضربه سنگینی به همین فوتبال بزند حمایت کند؟ اصولی متهم اصلی پرونده مشهد است. همان دیدار جنجالی ایران و لبنان که در حاشیه آن زنان را به ورزشگاه راه نداده، هیچ بلکه به صورت آن‌ها هم اسپری فلفل پاشیده شد
درحالی که شهردار تهران از عدم وجود لیست ساختمان‌های ناایمن سخن گفته بود، رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران گفت: این لیست که در گذشته منتشر شده مورد تایید است.
درحالی که شهردار تهران از عدم وجود لیست ساختمان‌های ناایمن سخن گفته بود، رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران گفت: این لیست که در گذشته منتشر شده مورد تایید است.
حمید رسایی در توئیتی خطاب به رضا کیانیان نوشت: اگر یک بار تائید صلاحیت شورا مهمه سه با تائید آن شورا هم مهم است. ولی شما نگفتی چرا سال ها‌ی اول انقلاب زندان بودی؟ حکم دادگاه چه بود؟
کیهان نوشت: کشور‌های مختلف دنیا با تدابیری اجازه سوداگری در بازار ارز را نمی‌دهند و برای متخلفان مجازات سنگینی در نظر می‌گیرند مثلا در مصر، همه کسانی که خارج از بانک‌های مورد تایید یا موسساتی که دارای مجوز هستند، معامله ارزی می‌کنند به حبس سه تا ۱۰ سال و جزای یک تا پنج میلیون پوند محکوم می‌شوند.
اولین پیوند مدفوع به طور رسمی در استرالیا تایید شده است. در واقع، این اولین باری است که پیوند میکروبیوتای مدفوع (FMT) تاییدیه نظارتی در هر نقطه از جهان را دریافت می‌کند. به گفته اداره کالا‌های درمانی استرالیا (TGA) پیوند میکروبیوتای مدفوع فرآیند گرفتن مدفوع فردی با روده سالم و قرار دادن آن در فردی با روده ناسالم است تا محیط باکتریایی موجود در روده گیرنده را با میکرو ارگانیسم‌های سالم دوباره پر کند.
هنوز جلسه هیات رییسه فدراسیون برای گرفتن رای تایید دبیری فدراسیون تیراندازی برگزار نشده است.
جواد نکونام در عرصه باشگاهی در سال‌های اخیر در فوتبال ایران موفق بوده و به طور حتم در صورت حضور در کادر فنی تیم ملی مورد تایید بازیکنان خواهد بود و می‌تواند تاثیر گذار باشد و از نظر شخصیتی هم شایسته احترام در کادر فنی تیم ملی است.
نواک جوکوویچ رسما تایید کرد که برای شرکت در رقابتهای تنیس اپن آمریکا به این کشور سفر نمی‌کند چرا که مجوز حضور او در این رقابتها صادر نشده است.
مهدی علی نژاد بعد از قرار نگرفتن نامش میان کاندیداهای ریاست کمیته ملی المپیک، در نامه ای به صالحی امیری اعتراض کرد.
یک‌سری مسائل در آن بازی پیش آمد و پدرم با آقای عبده دعوا کرد و به همان علت هم از باشگاه پرسپولیس بیرون رفت. این یک مساله واقعی است که خود بازیکنان تاج در آن زمان هم می‌دانند، اما نمی‌دانم چرا الان آقای خیابانی به آن پرداخته است!
«بدر عبدالله المنیخ» سفیر تازه کویت در ایران روز شنبه استوارنامه خود را به وزیر اور خارجه تازه ایران تسلیم کرد. وزارت خارجه کویت منصوب شدن سفیر تازه آن کشور در تهران را تایید کرده است. ایران در حال حاضر یک سفیر در کویت دارد. این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که عربستان سعودی کشور قدرتمند سنی برای بهبود روابط با ایران شیعه تلاش می‌کند.
یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که اگر مذاکرات به نتیجه برسد، فاصله ارز نیما و بازار آزاد کاهش یابد و تکلیف واگذاری سایپا و ایران خودرو روشن شود، روند حرکت بازار صعودی خواهد شد.
هفته گذشته با یک خبر بسیار مهم پایان یافت. این خبر که مدتی بود زمزمه‌های آن از برخی محافل رسمی و غیر رسمی داخلی و خارجی شنیده می‌شد، در آخر هفته گذشته رسما تایید شد و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از تغییر رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ